Πήγαινε Πίσω

Για να διαβαστούν το άρθρα, χρειάζεται το ADOBE Acrobat Reader. Αν δεν υπάρχει στον υπολογιστή σας, μπορείτε από ΕΔΩ να το κατεβάσετε δωρεάν.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΒΗΜΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 2ου Τεύχους - ΜΑΪΟΣ 2003
Α' ΜΕΡΟΣ
Ελένη Νημά:
Γλωσσική ανάπτυξη και διδασκαλία
Αναστασία Παμουκτσόγλου: «ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ» Διαθεματικότητα-και Λογοτεχνία για το σχολείο στον 21ο αιώνα
Τατιανή Κοτρώτσου-Λόντου: Το ελληνικό γλωσσικό ζήτημα
Μαρία Γκουσια-Ρίζου: Η σχολική τάξη ως κοινότητα ενδιαφέροντος
Μαρίνα Σωτηροπουλου-Ζορμπαλά: Η αισθητική ευαισθητοποίηση στην υπηρεσία της μαθησιακής διαδικασίας στο πλαίσιο της προσχολικής αγωγής. Μεθοδολογική προσέγγιση
Ελένη Καρασαββίδου: Η μέθοδος project σε ένα πρόγραμμα για το περιβάλλον
Γιάννης Ρες: Η διαδικασία μέσω της οποίας το παιδί αποκτά την αίσθηση του εαυτού του και δομεί τόσο την ταυτότητά του όσο και τις σχέσεις του με τον κόσμο
Κυριακή Βέλκου: Μουσική και αυτισμός: Μία εναλλακτική πρόταση για τη διδασκαλία τραγουδιών σε παιδιά με αυτισμό. Οπτικοποιημένο τραγούδι
Σταύρος Καρτσωνάκης: Διδασκαλία λογοτεχνικού κειμένου με αναφορά σε συγκεκριμένα μοντέλα ανάγνωσης
Χρίστος Μπουλούμπασης: Η συνάντηση της ποίησης με τα εικαστικά και τη μουσική. Η περίπτωση του Γ. Σεφέρη
Δημήτριος Παπαθανασίου: Αρχαία αγγεία: Μόνο για τις προθήκες των μουσείων; Κι όμως! Έχουν τόσα να μας πουν
Γεώργιος Χαρίτος: Ένας δυσλεξικός θυμάται, μας διηγείται και λέει